Wednesday 11 May 2011

Kejohanan Olahraga Pendidikan Khas Kuala Lipis Di SK Wan Ibrahim

Seramai 10 orang pelajar telah menyertai kejohanan olahraga yang bertempat di SK Wan Ibrahim. . Pasukan PPKI SMKOKH menunjukkan prestasi yang baik. Ramai diantaranya telah terpilih untuk mewakili daerah Kuala Lipis ke peringkat Negeri di Mini Stadium Bandar Jengka Pusat pada 25 May ini. Syabas peserta kita. Majulah Sukan Untuk PPKI SMKOKH!!!!!

 Taklimat dan kata-kata aluan oleh Guru Besar SK Wan Ibrahim (berdiri) dan GPK Pend. Khas SK Wan Ibrahim, En. Mohd Bi bin Mohd Samsuri.

Antara guru-guru dari PPKI seluruh Kuala Lipis sedang kusyuk mendengar taklimat sebelum bermulanya acara.

 Yamin, Syed dan Safirul sedang membincangkan strategi terakhir sebelum acara bermula. Manakala Mizi pula membuat regangan ringkas untuk bertarung dengan pelajar cikgu Fadzli disebelahnya. Sukir pula sedang memberikan tekanan kepada peserta dari Smk Benta.

Gelagat cikgu dan anak murid dari SK Teluk Gunung. Beginilah ragam dunia pendidikan khas, banyak pengalaman yang melucukan dapat dikongsi bersama.  

 Para peserta dan guru yang menyaksikan kejohanan tersebut.Tahniah kepada penganjur yang menjayakan kejohanan ini dengan baik.

Mizi dalam acara lompat jauh telah menampakkan kesungguhan untuk menjadi juara. Kelihatan pula dibelakang Didi sedang memberikan sokongan moral yang tidak berbelah bahagi kepada rakan-rakannya.

 Sarika hanya tersenyum untuk melakukan acara lompat jauh dan berjaya menempatkan diri untuk ke peringkat negeri di Maran nanti.Syabas.
 Walaupun tidak memenangi acara tersebut, Safirul tetap tersenyum dan memberikan saingan sengit kepada peserta yang lain.

 Mariana OOO Mariana!!! Gelagat insan istimewa ini mampu mencuri perhatian kepada para hadirin yang datang. Tidak kering gusi kami melihat dia menari dan menyanyi.

Syam memulakan lontaran yang pertama. Mizi menutup muka takut akan gegaran yang bakal berlaku.

Acara bergambar beramai-ramai antara para guru, PPM dan pelajar yang terlibat dalam kejohanan ini.

 Orang kuat PPKI daerah Kuala Lipis.

 Para guru, PPM dan peserta dari PPKI SMKOKH. Kami pulang dengan banyak kejayaan yang diperolehi.

No comments:

Post a Comment